Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
[ Akceptuję ]
Mapa strony

Aktualności

Nowa tablica w gminie Lutomiersk

Dodano 2011-02-24

Długoletnia współpraca z gminą Lutomiersk ( łodzkie) zaowocowała w lutym 2011 nową tablicą z mapą gminy i planem miejscowości. Jest to druga edycja planszy. Poprzednia zainstalowana była przez Wydawnictwo Pomorza i Kujaw PiK 6 lat temu i służyła do dzisiaj. Nasza Agencja Reklamowa zaprosiła do współpracy wybijające się podmioty gospodarcze z terenu gminy, które w zamian otrzymały reklamę. Tym sposobem gmina Lutomiersk nie poniosła żadnych kosztów wykonania i montażu ww. planszy.

 

Gminy zainteresowane tą formą promocji prosimy o kontakt z naszą firmą.

 

KONTAKT

Informator o gminie Opalenica

Dodano 2011-04-28

       W lutym 2011 r. ukazał się drukiem opracowany przez Wydawnictwo Pomorza i Kujaw PiK informator o gminie Opalenica (woj. wielkopolskie). Wydawnictwo Pomorza i Kujaw przy ścisłej współpracy z Działem Promocji Miasta i Gminy Opalenica przygotowało publikację, która zawiera folder gminy oraz rozkładaną mapę 60 x 40 cm. Całość dopełnia okładka pokryta folią matową z lakierem wybiórczym. Publikacja ma na celu prezentację walorów tej ciekawej gminy poprzez kolportaż oraz prezentowanie publikacji na różnego rodzaju spotkaniach, targach, sympozjach. 

Gminy i miasta stawiają na ekologiczne artykuły promocyjne

Dodano 2011-04-28

Kończy się era plastikowych reklamówek, otwieraczy do butelek i zapalniczek. Obecnie coraz większym zainteresowaniem naszych klientów cieszą się gadżety ekologiczne.

Powiat gryficki ma nową tablicę z mapą powiatu

Dodano 2011-01-30
W styczniu br została zainstalowana tablica promująca powiat gryficki. Plansza powstała bez środków z budżetu powiatu - dzięki lokalnym firmom, które zamieściły swoją reklamę obok mapy. Ustawiona została naprzeciw dworca PKS przy ul. Niepodległości.

Tego typu instalacje z dziedziny marketingu miejsc służą administracji oraz miejscowej społeczności. Ułatwiają gościom - potencjalnym inwestorom i klientom poruszanie się po terenie. Plansze z mapą powiatu służą jednocześnie jako informacja turystyczna. Obszerna legenda wskazuje zabytki architektury i przyrody, bazy hotelowe, gastronomiczne itp.

Jak promować miasto, gminę lub powiat?

Dodano 2014-02-17

Każda miejscowość ma określoną atmosferę i specyfikę. Określenia ogólne, statystyczne (np. miejscowość turystyczna, wieś) jedynie z grubsza oddają tę specyfikę i poprzez swoją ogólność nie mogą stanowić elementu promocji. Nie są one w stanie pokazać zalet i tych cech, które mogłyby skłonić potencjalnych inwestorów czy turystów do zwrócenia uwagi na daną miejscowość. A przecież wiadomo, że pomyślność mieszkańców zależy od możliwości zarobkowania, od rozwoju kulturalnego i możliwości kształcenia się, od warunków pozwalających na jak najpełniejsze zaspokojenie potrzeb indywidualnych i zbiorowych. Cel promocji jest oczywisty – spowodowanie zainteresowania naszą miejscowością, wywołanie ożywienia wszelkiej lokalnej działalności, szczególnie związanej z napływem pieniędzy (zapotrzebowania na usługi, towary, produkcję).

 źródło:
"Promocja miejscowości, gminy i regionu w Internecie"
dr Kajetan Wojsyk 

Zapewne niejeden specjalista do spraw promocji w gminie, mieście, starostwie zastanawia się, jak promować swój region - co umieścić w planie promocji.